عقیدتی سیاسی در تهیه و تدوین اهداف کلان ارتش نقش مهمی ایفا می کند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش:: جانشین اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: کمک به تهیه و تدوین اهداف کلان ارتش در راستای سیاست های راهبردی نظام و طرح ریزی و اجرای برنامه های مرتبط با آن، از مأموریت های سازمان عقیدتی سیاسی است.

امیر سرتیپ دوم عادل قاسمی تمر، جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: کمک به تهیه و تدوین اهداف کلان ارتش در راستای سیاست های راهبردی نظام و طرح ریزی و اجرای برنامه های مرتبط با آن، از مأموریت های سازمان عقیدتی سیاسی است و این نهاد مقدس نقش مهمی در این خصوص ایفا می کند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی، جانشین اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در حاشیه تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی با امام راحل(ره) با اشاره به فلسفه وجودی عقیدتی سیاسی گفت: این نهاد که با فرمان حضرت امام (ره) در تاریخ 24 مهرماه سال 1358 تشکیل شد، وظیفه نشر و گسترش فرهنگ و ارزش های اسلامی در راستای ارتقای سطح ایمان، دانش و بصیرت عقیدتی و سیاسی کارکنان و همچنین خانواده های آنان را در نیروهای مسلح بر عهده دارد.

وی افزود: این وظیفه مهم، به آمادگی هر چه بیشتر نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدهای ناهمگون سخت و نرم دشمن کمک فراوانی کرده و در حال حاضر نیز فعالیت های مختلفی برای انجام این مأموریت ذاتی نهاد عقیدتی سیاسی در حال اجراست.

قاسمی تمر به تعلیم و تربیت دینی به عنوان فلسفه دیگر وجودی این نهاد اشاره کرد و گفت: کارکنان عقیدتی سیاسی، در هرکجای این کشور که خدمت می کنند، برای تعلیم و تربیت دینی و فعالیت های فرهنگی در جهت تعالی معنویت و ولایت مداری و همچنین صیانت از هویت مکتبی و انقلابی ارتش و سازمان های وابسته، شبانه روز تلاش می کنند.

وی همچنین تصریح کرد: محتوای این تعلیم و تربیت دینی، بر اساس معیار و ضوابط اسلامی، اندیشه های حضرت امام (ره) و نیز تدابیر و رهنمون های مقام معظم رهبری بنیان نهاده شده است.

معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی به یکی از وظایف عمده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اشاره کرد و گفت: بررسی وضعیت فرهنگی و آموزشی ارتش و شناسایی فرصت ها، آسیب ها و تهدیدهای فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و اخلاقی کارکنان در سطوح مختلف به این دلیل انجام می شود که برای بهبود فعالیت های کل ارتش، برنامه ریزی مناسب صورت بپذیرد.

وی کمک به تهیه و تدوین اهداف کلان ارتش در راستای سیاست های راهبردی نظام و طرح ریزی و اجرای برنامه های مرتبط با آن را از دیگر مأموریت های این سازمان بیان کرد.

قاسمی تمر برنامه ریزی و اجرای آموزش های دینی، ارائه خط مشی برای امور تربیتی در راستای رشد اخلاقی، اجتماعی و سیاسی کارکنان، بالا بردن روحیه انقلابی و شهادت طلبی و ارتقای حس مسئولیت پذیری در صحنه دفاع از آرمان های نظام را از دیگر وظایف نهاد عقیدتی سیاسی برشمرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا